Strona thesite.com.pl korzysta z plików cookies. Korzystanie z serwisu oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej
Zapytaj
60
Szukaj w theSite:

Jak ćwiczyć aerobiczną 6 Weidera?


Doprecyzowanie pytania: Aerobiczna 6 Weidera
Dodano pytanie: 13-06-2011 07:23
Zapytał:
Użytkownik: radi radi
Niedostępny Ostatnio: 03-05-2013 13:23
Użytkownik: radi
Użytkownikradi
Imię i Nazwisko:
Adres:
Wojewódźtwo:
Ilość punktów: 13494

Popularność: 284803
Kategorie:ZdrowiePodgrupaInne...
Poleć w Google:

Poleć na Facebook'u:

Moderacja odpowiedzi: Zaakceptowane

Sprawdź również: Jak ćwiczyć aerobiczną 6 Weidera na sprawdzTu.com.pl


Użytkownik: radi
Niedostępny Ostatnio: 03-05-2013 13:23
Użytkownik: radi
Użytkownikradi
Imię i Nazwisko:
Adres:
Wojewódźtwo:
Ilość punktów: 13494

 

Aerobiczna 6 Weidera składa się z 6 ćwiczeń aerobowych, mających na celu  poprawienie  rzeźby i wzmocnienia mięśni brzucha. Istotą każdego ćwiczenia jest zatrzymanie ruchu w momencie maksymalnego spięcia mięśni na 3 sekundy. Ćwiczenia te wykonujemy jedno po drugim bez rozluźniania mięśni. Kluczowe jest, aby maksymalnie napinać mięśnie brzucha podczas każdego ćwiczenia. Aerobiczną 6 Weidera wykonujemy przez 43 dni na twardym podłożu (np podłoga).

aerobiczna 6 weidera

Aby uzyskać najlepsze efekty, czyli smukłą sylwetkę i doskonale wyrzeźbione mięśnie brzucha, przed rozpoczęciem ćwiczeń znanych jako Aerobiczna 6 Weidera, musisz spalić zewnętrzną  zasłonę, która pokrywa twój brzuch. Aby tego dokonać nie wystarczy tylko trenować brzuch, musisz zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej, poprzez trening wysiłkowy: bieganie, pływanie itp.

Bardzo ważną rolę w treningu odgrywa motywacja, musimy konsekwentnie realizować plan od początku rozpoczęcia programu.

Kilka przykazań, aby A6W przyniosła pożądany efekt:

- ćwiczenia należy wykonywać określony czas, kładąc nacisk na zwiększanie ilości powtarzanych cykli oraz ilość serii,

- między cyklami nie są wskazane przerwy,

- miedzy seriami wolno nam zrobić krótką przerwę, ale nie na leżenie lecz na rozciągnięcie mięśni brzucha (np. robiąc mostek),

- nie należy robić przerw między ćwiczeniami, ewentualnie dopuszczalny jest 1 dzień,

Cały cykl ćwiczeń A6W obejmuje  6 ćwiczeń aerobowych w jednej serii.  Ilość powtórzeń oraz serii zwiększa się z każdym dniem.

*Cykl obejmuje powtórzenia każdego ćwiczenia jedno po drugim jeden raz. Podana ilość cykli to informacja ile razy bez przerwy należy wykonać te powtórzenia.

*Seria obejmuje wszystkie cykle wyznaczone na dany dzień.

 

Mięśnie brzucha są grupą mięśni, którą można ćwiczyć w zasadzie wszędzie. Nie jest wymagany żaden specjalny sprzęt a jedynie chwila wolnego czasu, chęć i wytrwałość. W klubach sportowych i siłowniach są różne maszyny do ćwiczenia mięśni brzucha, ale żadna z nich nie jest w stanie zastąpić metody nazywanej Aerobiczną 6 Weidera .

Poniżej opisano wszystkie 6 ćwiczeń aerobicznej 6 weidera :

Ćwiczenie to wykonujemy leżąc na podłodze lub materacu (możliwie twardym), należy wyprostować ręce wzdłuż tułowia. Należy unieść na przemian raz jedną, raz drugą nogę, tak, by utworzyła kąt 90 stopni. W momencie unoszenia nóg podnosimy też barki, tak, by tułów pozostawał w pozycji leżącej. Dotykając rękoma kolana i utrzymujemy tą pozycję przez 3 s.6 weidera

 

Podobnie jak w ćwiczeniu 1, lecz unosimy dwie nogi naraz, dotykamy dłońmi kolan i utrzymujemy tą pozycję przez 3s.

Jak w ćwiczeniu 1, ale tym razem ręce trzymamy na karku. Należy unieść na przemian raz jedną, raz drugą nogę, tak, by utworzyła kąt 90 stopni, utrzymujemy tą pozycję przez 3s.

 

Analogicznie do ćwiczenia 2, ale ręce trzymamy na karku.

Unosimy barki z trzymając ręce na karku, wykonujemy nożyce.

 

Unosimy jednocześnie tułów i dwie wyprostowane nogi, utrzymujemy tą pozycję przez 3s.

 Oczekiwany efekt osiągniemy, jeśli będziemy ćwiczyć SUMIENNIE i WYTRWALE.

 Oto przepis na piękną sylwetkę i zrzucenie kilku, zbędnych kilogramów.


Sprawdź też: szybko schudnąć, dieta kapuściana, ćwiczenia na płaski brzuch

Pogoda na luty 2016

Pogoda na luty 2016: Sprawdź pogodę na luty 2016. Więcej

Pogoda na marzec 2016

Sprawdź pogodę na marzec 2016 roku. Więcej

Pogoda na lato 2016

Pogoda na lato 2016

Lato 2016: Próbując przewidzieć prognozę pogody z co najmniej półrocznym wyprzedzeniem, można porównać taką czynność nieco do wróżenia z fusów.
Jak zarobić w internecie?

Jak zarobić w internecie?

Jak zarobić w internecie?: Żeby stworzyć stronę internetową, najpierw potrzebny będzie Ci pomysł. Skoro to ma być strona o charakterze zarobkowym masz dwa wyjścia:.
Podziel się z innymi:
Średnia ocena: 4.2 Ilość głosów: 1

Użytkownik: Ola32
Niedostępny Ostatnio: 04-01-2014 12:02
Użytkownik: Ola32
UżytkownikOla32
Imię i Nazwisko:Ola Florek
Adres:
Wojewódźtwo:
Ilość punktów: 2

6 Weidera pozwala wyrzeźbić mięśnie brzucha, jednak trzeba pamiętać, że nie jest to trening dla amatorów. Przed rozpoczęciem tego ciężkiego zestawu ćwiczeń, należy mieć już jakieś doświadczenie. Przede wszystkim liczy się kondycja i masa mięśniowa w innych partiach ciała. Bez wcześniejszego trenowania mięśni pleców, takich jak prostowniki, nie należy podchodzić do A6W. Jednak ćwiczenia te są odpowiednim narzędziem do treningu dla osób, które już zetknęły się z treningiem siłowym i chcą, by ich mięśnie brzucha były bardziej widoczne.

Podstawowe zasady wykonywania 6 Weidera:

Ćwiczenia muszą być wykonywane dokładnie z instrukcją w takich proporcjach, jakie są podane w planie. Nie można pomijać niektórych ćwiczeń tylko dlatego, że są mało lubiane czy wygodne. Jest to bardzo ważne, ze względu na wymóg rozwijania wszystkich mięśni brzucha, nie tylko wybranych.

W chwili największego napięcia mięśni, ćwiczenie powinno być kontynuowane w danej pozycji przez 2-3 sekundy. Jest to niezwykle ważne dla uzyskania odpowiednich wyników.

Poza momentem kulminacyjnych, mięśnie muszą być także napięte. Ciągłe napięcie jest gwarancją wyników.

Należy poznać technikę każdego z ćwiczeń i dokładnie jej przestrzegać. Niektóre z ćwiczeń mogą wydawać się łatwe i intuicyjne, ale to właśnie brak dokładności może sprawić, że 6 Weidera nie przyniesie rezultatów.

Nie powinno się przerywać programu i robić przerw dłuższych niż jeden dzień.

Nie powinno się polegać na planie ćwiczeń, jako metodzie na zrzucenie zbędnych kilogramów. Do spalania tłuszczu niezbędna jest dieta opierająca się na ujemnym bilansie kalorycznym, a także ćwiczenia aerobowe. Ćwiczenia siłowe, takie jak 6 Weidera mogą wyrzeźbić mięśnie, które nie będą widoczne pod warstwą tłuszczu, jeśli nie zadbamy o jednoczesną redukcję.

Pogoda na luty 2016

Pogoda na luty 2016: Sprawdź pogodę na luty 2016. Więcej

Pogoda na marzec 2016

Sprawdź pogodę na marzec 2016 roku. Więcej

Pogoda na lato 2016

Pogoda na lato 2016

Lato 2016: Próbując przewidzieć prognozę pogody z co najmniej półrocznym wyprzedzeniem, można porównać taką czynność nieco do wróżenia z fusów.
Jak zarobić w internecie?

Jak zarobić w internecie?

Jak zarobić w internecie?: Żeby stworzyć stronę internetową, najpierw potrzebny będzie Ci pomysł. Skoro to ma być strona o charakterze zarobkowym masz dwa wyjścia:.
Podziel się z innymi:
Średnia ocena: 4.2 Ilość głosów: 1
Poleć odpowiedź:
Więcej odpowiedzi z kategorii::ZdrowiePodgrupaInne...
Dodaj kolejną odpowiedz do pytania: Jak ćwiczyć aerobiczną 6 Weidera?
Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży

Ćwiczenia na brzuch po ciąży Wiele kobiet chce po porodzie wrócić do dawnej formy, dlatego decydują się na ćwiczenia. Wiadomo jednak, że aby ćwiczyć brzuch, organizm po ciąży mu
Trening na barki

Trening na barki

Trening na barki Barki są częścią ciała, o której wiele osób zapomina w treningach. Pamiętajmy, że rozbudowujemy ciało zawsze proporcjonalne, najlepiej więc stosować trenin
Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców

Ćwiczenia na rozbudowanie pleców Rozbudowanie pleców jest jednym z elementów treningu ogólnorozwojowego, musimy bowiem rozwijać nasze ciało proporcjonalnie. Warto w
Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki

Ćwiczenia na mięsień brzuchaty łydki Mięsień brzuchaty łydki jest mięśniem dwugłowy, który odpowiednio ćwiczony wyraźnie zarysowuje się z tyłu naszych łydek. Jego nazwa bierz
Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek

Ćwiczenia na jędrny tyłek Jest sporo fajnych ćwiczeń, które pozwalają kształtować nam mięśnie pośladków. Szczególnie panie zainteresowane są tym, by wzmacniać mi
Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klate

Ćwiczenia na klatę Jest sporo ćwiczeń, które pomagają kształtować mięśnie klatki piersiowej. Wystarczy tylko nieco chęci i znalezienie  ok. 20 minut czasu dziennie, by ćwicz
Ćwiczenia Na

Ćwiczenia Na

Więcej ćwiczeń i trningów na cwiczenia-na.pl. Dołącz i ćwicz razem z nami.
6 weidera

6 weidera

Aerobiczna 6 weidera: Spoób na mięśnie brzucha

theSite na Facebook'u